Välkommen till Kävlinge kommun =)

Så nu har flyttlastet till Kävlinge gått.
Vi var rätt många som hjälpte till lagom tyckte jag. Mamma och pappa kom, svärfar samt en killkompis(O) till älskling som bor bara några meter bort ifrån oss med hans flicka(J) med =) så var rätt lagom med folk =)

Började med att alla träffades hemma hos oss i Lund tömde hela lägenheten på det mesta och det största med första körningen sen stannade jag, mamma, pappa, J och Killer så klart =) började med köket och diska upp alla glas och tallrikar



När älsklingen, svärfar, samt O lastat ut det sista i Lund och kom tillbaka till Kävlinge satte vi oss ner alla på balkongen med stekade sol och åt smörgåstårta och drack läsk, kaffe =)

Sen stack mamma, pappa, svärfar hemåt då var det bara Älskling, jag, J, O kvar så stack Älsklingen och O lämnade firmabussen samt hämtade deras bilar. Jag och J började packa upp lite letade upp vårt förråd =)

Sen stack J och O hon skulle jobba nattpasset. Så jag och älsklingen väntade på att svägerskan och hennes man skulle dyka upp =) och det gjorde dom så vi satt och snacka som fan sen gick tiden.

Vi kom i säng vid 02:30 trött som ett as var jag vaknade från och till hela natten gick upp kl 10 och gick ut en runda med Killer till rastgården som O visade mig att den låg inte så långt härifrån den låg närmare än jag trodde 2 min =)



Så här ser vår vecka ut:
Mån: Jobba båda, Städa Lundlägenheten, Storhandla till kyl och frys.
Tis: Älskling jobba, Jag ledig, packa upp lite mer lådor.
Ons: Jobba båda, Lämna Killer.
Tors: Jobba båda, Hämta Killer.
Fre: Jag ledig, Älskling köra go kart med jobb, lämna Killer.
Lör: Jag jobba, 30års kalas Eslöv, Jag sova i Lund.
Sön: Jag jobba.

Nu ska jag ta och hjälpa älsklingen.
 

Kommentarer
Postat av: malin

späckat schema hela veckan..livet är hårt...hehe

2009-07-05 @ 16:31:16
URL: http://rosbergmalin.blogg.se/
Postat av: Mia

ja speciellt nu fram till vecka 30 har semester den veckan =) stockholm here we come =)

2009-07-05 @ 16:47:30
URL: http://princessmijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0