Allergi skit piss

Vaknade 10.40 av att mobilen ringer tar upp den helt
yrvaken och ser att det är älsklingen
som ringer för att väcka mig kan knappt
prata halsen helt hes och ögonen stora som ägg.
Det var inte det värsta utan har migrän idag med får spel.

Nej nu är klockan 11.30 och jag ska ut
med hunden samt äta frukost
och laga nått att ha med mig till jobb ikväll =)
Kanske är ledig imorgon om en
arbetskollega ville ha den tiden =) kan vara skönt
nu att vara ledig lite i med flytten så
gå an på lördag kl 9:00 ska hämta nycklarna
redan imorgon så skönt =)

Ha en underbar dag idag =) inget fint väder precis =(

Kommentarer
Postat av: en som lider av migrän

hade du haft migrän så hade du inte kunnat stå på benen o än mindre gå o jobba.....

2009-06-29 @ 15:14:05
Postat av: Mia

Hej på dig som har skrivit denna kommentar!! Jag lider av migrän och jag tar medicin för min migrän har migrän 2-3 dagar i månaden!

2009-06-29 @ 19:41:32
URL: http://princessmijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

har också migrän men jag kan då inte stå på benen vid ett anfall...

2009-06-29 @ 22:25:45
Postat av: Mia

Men det är ju olika för alla personer hur ett migrän anfall påverkar en vissa dagar kan jag heller inte stå på benen men igår kunde jag det och jag tänker inte sjuka mig för att jag vet att det går över under dagen. Är inte den personen som sjukar mig för minsta lilla. Men när jag får ett stort anfall måste jag bara stänga in mig i sovrummet och mörkt överallt.

2009-06-30 @ 11:43:41
URL: http://princessmijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0