Fortsatt värmebölja

Jobb idag med 11-21 älsklingen och Killer(min hund) kom
körde och hämtade mig sen blev det snabbt in och handla
lite inför en jobb vecka för älskling och
antingen en eller två jobb dagar för min
del =) hoppas en av mina jobbkollegor kan ta
mitt pass på tisdag så jag kan fortsätta packa ner inför flytten =)
nu börjar man räkna ner =) från och med i morgon
är det 5 dagar till flyttlasten till Kävlinge gå stapelen =) LÄNGTAR



Så varmt det varit idag skönt =)
Att man klagar när det är kallt och sen när
det är varmt så ska man nog f*n klaga på det med.

Kommer inte på mycket mer att skriva idag
inte hänt så mycket bara jobbat nu på senaste.
Jobbar imorgon med mellan 14-20
skönt inte så himla många timmar
som på helgen 10 timmar..

Kommentarer
Postat av: Beatrice [foto, mode & vardag]

sv: tack så mycket :)

2009-06-29 @ 00:08:10
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

ååh kika i menyn..designhjälp..där står allt..vad händer idag då ?

2009-06-29 @ 11:21:01
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0