Jobb, somnar Zzz

Gick och la mig sent igår vid 00:30 tiden och det skulle jag ju
aldrig gjort skulle upp kl 06:00 idag började jobba kl 07:00 på Vipan trött
men när jag väl kom igång i arbetet så gick
det men när vi väl var klara och alla hade stuckit till
sina jobb så blev jag ass trött sen har jag vatt det hela dagen.
Ikväll blir det sova tidigt ska se om jag kan sova en stund nu innan vi ska
till min älskade svärmor och duscha har ju fortfarande ingen
dusch det gör mig så arg att jag inte kan duscha
hemma sen springa runt i trosor och en t-tröja =( det är det bästa som
finns när man duscha sent.  Slutade i vilket fall kl 13:00 skönt men vart tog vädret vägen??
Det är varmt ute men ingen sol.

Kommer hem vid 14:15 tiden då är där en snickare som tar ner
kakelplattor i badrummet =O OHHH jag som var
kissignödig men fick ju vänta tills han gick vid 15:15 sen sprang
jag in där och kissade =) så happy.

Ska åka och handla sen efter vi vatt och duschat. Imorgon är jag ledig eller ledig
och ledig jag ska bygga naglar imorgon kl 13:00 men kan sova så pass
länge om ingen snickare eller nått sånt ska komma imorgon PALLA....

Ska bjuda på en bröllopsbild från Jessicas(min svägerska) och Johans bröllop
(kicka för större bild)

Nu ska jag vila en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0