Nu ska fan ta mig jag med blogga

Nu är det även dags för mig att blogga det är bara det vad ska jag blogga om?
Mitt liv? hm undra om det är någon som vill läsa om mitt liv haha

Idag har vi haft besök av min älskade Cicci och hennes pojkvän Ted samt lilla Tea(taxen)
Killer försökte leka med Tea men hon satt mest under bordet och var rädd =( vilken tråkigt kompis tänkte Killer

Har även tvättdag idag mellan 19-22 tråkigt men sant ska ut där nu.
Imorgon kommer dom och river ut vårat badrum så ingen dusch kommer man ha så blir till att duscha hos svärmor.
Rörmokaren kommer redan vid 8 imorgon bitti =O snacka om chock att gå upp så tidigt på en ledig dag =O

Nej, nu är det dags för tvättstugan och dit får man gå själv eftersom älsklingen håller på med sin fisksoppa till jobbet haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså du kan läsa killers tankar gumman lilla ;)

2009-06-23 @ 21:59:00
Postat av: cecilia

konstigt att mitt namn inte kom med, haha. puss cecilia

2009-06-23 @ 22:00:29
Postat av: Mia

Klart jag kan läsa Killers tankar ;)

2009-06-24 @ 11:03:29
Postat av: Mia

Klart jag kan läsa Killers tankar ;)

2009-06-24 @ 11:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0